e-SÄ…downictwo - Skrzynka Podawcza
Elektroniczna skrzynka podawcza umożliwia osobom bÄ™dÄ…cym użytkownikami ogólnopolskiej Elektronicznej Platformy UsÅ‚ug Administracji Publicznej (ePUAP)
(w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dziaÅ‚alnoÅ›ci podmiotów realizujÄ…cych zadania publiczne) skÅ‚adanie do sÄ…du dokumentów
w postaci elektronicznej.
Elektroniczna skrzynka podawcza umożliwia składanie w powyższej formie:
- pism, w których stosuje siÄ™ ustawÄ™ z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postÄ™powania administracyjnego (Dz.U. z 2018r. poz. 2096 j.t.) oraz wniosków w trybie ustawy z 6.09.2001 r. o dostÄ™pie do informacji publicznej (Dz.U. 2019.1429 j.t);
- zapytaÅ„ osób uprawnionych o toku postÄ™powania w sprawie na podstawie rozporzÄ…dzenia MS z dnia z dnia 18 czerwca 2019 r. - Regulaminu urzÄ™dowania sÄ…dów powszechnych (Dz.U. 2019.1141 j.t).
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Adres skrytki: /Sr_Praga_Polnoc/SkrytkaESP
Aby złożyć dokument za pośrednictwem Elektronicznej skrzynki podawczej konieczne jest:
Posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpÅ‚atne.
Posiadanie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
SzczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce zagadnieÅ„ technicznych i merytorycznych zawarte sÄ… na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc.
Uwaga!
SÄ…d Rejonowy dla Warszawy Pragi-PóÅ‚noc w Warszawie nie dysponuje systemem teleinformatycznym, o jakim mowa w art. 125 § 2¹ k.p.c.
Pisma procesowe w sprawach sÄ…dowych zÅ‚ożone za poÅ›rednictwem Elektronicznej skrzynki podawczej w powyższej formie - nie speÅ‚niajÄ… warunków pism procesowych okreÅ›lonych w przepisach prawa regulujÄ…cych procedury sÄ…dowe w myÅ›l Ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeksu postÄ™powania cywilnego (Dz.U.2019.0.1460 t.j.), wobec czego nie wywoÅ‚ujÄ… skutków prawnych i należy je zÅ‚ożyć w formie papierowej.
Warunki techniczne doręczanego do Sądu dokumentu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu.
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub aktualnym, ważnym profilem zaufanym.
- Akceptowalne formaty zaÅ‚Ä…czników:
DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP. - Wielkość wszystkich zaÅ‚Ä…czników doÅ‚Ä…czonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3,5 MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Informację opublikował: Krzysztof Urbanek
Czas wytworzenia informacji: 21.12.2023
Dokument oglÄ…dany razy: 41 480