Czytelnia Akt
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek : 8.30 – 18.00
wtorek – piątek : 8.30 – 15.30
Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Zarządzeniem nr 7/2025 z dnia 30 kwietnia 2025 roku Prezesa i Dyrektora Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie, ustalono dzień 20 czerwca 2025 roku dodatkowym dniem wolnym od pracy dla pracowników Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie, z jednoczesnym obowiązkiem odpracowania w dniu 17 maja 2025 roku.
Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Zarządzeniem nr 2/2025 z dnia 22 stycznia 2025 roku Prezesa i Dyrektora Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie, ustalono dodatkowe dni wolne od pracy dla pracowników Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie:
- 2 maja 2025 roku (piątek) w związku z obniżeniem wymiaru czasu pracy w maju 2025 roku w zamian za przypadający w sobotę – 3 maja 2025 roku (ustawowy dzień wolny od pracy),
- 10 listopada 2025 roku (poniedziałek) w związku z obniżeniem wymiaru czasu pracy w listopadzie 2025 roku w zamian za przypadający w sobotę - 1 listopada 2025 roku (ustawowy dzień wolny od pracy).
Przyjmowanie zamówień i udostępnianie akt w Czytelni Akt
odbywa się w następujących dniach i godzinach:
poniedziałki
przyjmowanie zamówień na wgląd do akt 8.30 – 15.30,
udostępnianie akt 8.30 - 17.45;
wtorki – piątki
przyjmowanie zamówień na wgląd do akt 8.30 – 15.30,
udostępnianie akt 8.30 - 15.30.
Zamówienie akt jest możliwe poprzez zgłoszenie (minimum 1 dzień wcześniej) potrzeby zapoznania z aktami na określony dzień i godzinę:
- osobiście w Czytelni Akt lub BOI;
- telefonicznie pod numerem telefonu: (22) 50 91 119, 50 91 173;
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: czytelnia@warszawapraga-pln.sr.gov.pl;
- Formularz zamówienia akt na Czytelnię (kliknij i wypełnij >>>).
W dniu zgłoszenia się interesanta do sądu możliwe jest wydanie akt do wglądu w przypadku kiedy:
- strona postępowania/pełnomocnik odebrała wezwanie do uzupełnienia braków formalnych, pisma procesowego, pozwu czy wniosku;
- upływa termin na złożenie odwołania od decyzji sądu;
- ilość miejsc przeznaczonych dla interesantów w czytelni akt pozwala na przyjęcie interesanta.
Dokumenty dot. funkcjonowania Czytelni Akt:
Ankieta oceny satysfakcji Interesantów
![]()
|
||
WNIOSKI I FORMULARZE | ||
Wniosek o wgląd do akt sprawy | ![]() |
![]() |
Wniosek o wydanie kserokopii lub sporządzenia fotokopii z akt sprawy | ![]() |
![]() |
Wytworzył: | Marcin Szymanski |
---|---|
Opublikował w BIP: | Konrad Popiołek |
Data opublikowania: | 01.10.2016 00:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Małgorzata Kierkowicz |
Data ostatniej aktualizacji: | 05.05.2025 12:29 |
Liczba wyświetleń: | 147867 |